söndag 3 augusti 2008

Två mattor med attityd

Foto: Kasthall
Kasthall har producerat två charmiga mattor med de mycket talande namnen Positive Rug och Negative Rug. Här ovanför ser du den förstnämnda. Tyvärr hittar jag ingen bild på Negative Rug, som är min favorit med texten: “I feel like everyone is walking all over me. I feel so low. Like someone is standing on me. I feel as if I am flat on the floor.” Dålig Feng shui med andra ord, men en mycket tilltalande golvidé. Någon återförsäljare har jag inte hittat. Vet någon var den finns att köpa?

5 kommentarer:

Anonym sa...

kul idé!

Ellmania sa...

Ja, eller hur? Trist bara att det tycks stört omöjligt att hitta en återförsäljare. Tack för hjälpen på Urban Outfitters idag! Kram E

Anonym sa...

Jag gillar den positiva mattan. :)
Hur gick det, hittade du någon återförsäljare?

Ellmania sa...

Hej Lotta! Nej tyvärr har jag inte hittat någon ännu.

Vilken intressant blogg du har, jag tyckte mycket om hjärtinlägget! Det verkar underbart att få arbeta med mönsterformgivning: Dina mönster är väldigt vackra och sköna för ögat på det där avskalade och självklara sättet! Välkommen hit förresten :)

Anonym sa...

vackra bilder
inspiration har man igen
syamerikanska hälsningar
Albe