torsdag 22 november 2007

Som man bäddar...

Foto: Martha Stewart
Foto: Martha Stewart
Foto: Dwell
Foto: Dwell
Foto: Eileen Fisher
Min omtänksamma sambo gav mig en underbar födelsedagspresent i år; ett duntäcke fluffigare det fluffigaste moln. Detta har gjort mig lite lätt bäddningsfixerad och jag kommer numera ofta på mig själv med att längta efter att få gå och lägga mig. Trots att täcket är så tjockt och stort känns det knappt mot kroppen. Det svävar liksom en bit ovanför... Mmm, underbart! Ett täcke av detta slag förtjänar förstås en bäddning av rang, därav dagens inspirations-kavalkad. Ta en titt på din säng, hur kan du få den att kännas mer lyxig och inbjudande? Dags att finslipa bäddtekniken! Hur man bäddar på bästa sätt kan Martha Stewart lära dig. Glöm inte att skaffa ljuvliga kuddar att toppa skapelsen med. Har du plats i rummet, kan du förvara överkast, filtar och kuddar som ett trevligt blickfång på en stol då de inte används. Något att sysselsätta sig med innan juldekorationerna tar över uppmärksamheten!

Inga kommentarer: