söndag 25 januari 2009

Svart bur, vita fjädrar

Foto: Ellmania
Äntligen lite dagsljus. Tack vare det kan jag nu presentera min nymålade svarta fågelbur. Jag placerade en fjäderljusslinga i buren. Ännu har jag inte beslutat mig för huruvida det ser fluffigt och fint eller mest makabert ut. Vad tycker du?
Finally some daylight. Thanks to that I can now introduce my newly painted black birdcage to you. I´ve put some feather wrapped fairylight in it. I haven´t yet decided whether it looks fluffy and nice or mostly macabre. Any thoughts on that?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint och vilken rolig idé!
Kan tänka mig att den gör sig riktigt bra när det är mörkt också!

Anonym sa...

Jag förstår precis vad du menar, jag vet inte heller vad jag tycker faktiskt. Jag hade nog fegat ur och placerat en blomma eller kvistar av något slag i buren istället. Eller blockljus. Ljus funkar alltid ;)

Anonym sa...

makabert

Ellmania sa...

Haha, tack för ärliga kommentarer! Jag vet inte om jag vågar mig på blockljus, det är ju trots allt en träbur... Jag får fundera vidare!

Anna Johansson sa...

Jag hade nog låst in en hjärtan på tråd, men din idé är tusen gånger bättre! Det är jätte fint och ska bli så kul att se vad som hänt hemma hos er till helgen.

Kram Anna