söndag 1 februari 2009

Bokstäver

Foto: Petit Collage via Poppytalk
Foto: Lavender Hill via Desire to Inspire
Foto: Emmas designblogg
Foto: Desire to Inspire
Foto: Apartment Therapy
Det har redan blivit februari. Vi inviger månaden med härliga bokstäver. Det är ett gammalt tema, men jag tycker om att titta på dem: Formerna, linjerna... Jag tycker särskilt om gemener i allmänhet och bokstäverna M, E och T i synnerhet. Vilken är din favoritbokstav?
It´s already February. Let´s enter this new month with som lovely letters. It´s an old theme, I know, but I like looking at them: The shapes, the lines... I´m fond of lower case letters in general and especially the letters M, E and T. What´s your favourite letter?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh de här bilderna var fantastiska. Jag bara älskar rokokosoffan med fårskinnet.

Måste bara säga att du visar otroligt fina bilder och det är kul att kika in här.

/Nina

Anonym sa...

Å, jag älskar också bokstäver! Jag tycker mycket om A - och a. Kan det bero på att jag har så gott om dem i mitt namn? :-D

Jag är ny besökare på din blogg, och det är verkligen inte sista gången som jag kikar in här.

Ellmania sa...

Varmt välkomna hit båda två!

Kitchen fitter in Faversham sa...

hello I just found your blog, I tis great!! you got very good eye and style, I just used a image from here in my blog, and made a link back to your blog. I hope it is ok.

Marga