lördag 28 februari 2009

På begäran

Foto: Ellmania
Ett litet torn på begäran: En av mina kära läsare efterfrågade en bild på ett av boktornen hemma hos mig. Eftersom jag hade en ledig förmiddag i fredags tog jag tillfället i akt och umgicks en stund med kameran. Det inramade trycket som skymtar i bakgrunden är gjort av den duktiga illustratören Sandra Juto. Jag tycker absolut att ni ska göra en utflykt och hälsa på henne!
A small pile on request: One of my dear readers asked me to post a photo of one of the book piles at my place. Since I had a morning off this friday, I took the opportunity to spend some time with the camera. The framed print in the background is made by the talented illustrator Sandra Juto. You should definitly go visit her!

2 kommentarer:

malo sa...

Vilket fint litet torn. Man blir lässugen. Efter vad jag kan se har jag bara läst Carsten Jensen i ditt torn. Jag gillade den mycket. Och jag håller med om Sandra Juto - fantastisk.

Anonym sa...

Tack för titten på ett av dina boktorn! :)