onsdag 11 februari 2009

Din egen Valentin

Foto: Lisa Congdon
Alla hjärtans dag står för dörren och inget kan väl passa bättre då, än ett vackert tryck? Jag är inte jordens mest romantiska person, men detta söta budskap når i alla fall fram till mitt hjärta. Firar du Alla hjärtans dag?
Valentine's Day is just around the corner and of course this calls for a nice print. I'm not the most romantic person on the planet, but this sweet message finds its way to my heart. Do you celebrate Valentine's Day?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den var jättefin tycker jag!!

Jag har länkat till dig ifrån oss. Hoppas att det är okej med dig? ananrs så får du säga till.

/nina

Ellmania sa...

Åh, vad glad jag blir! Tack :)

Anonym sa...

Det är väldigt olika om/hur jag firar Alla hjärtans dag.

I år bestämde jag och kärleksgrannen att vi skulle ligga lågt med firandet, bara kramas och pussas lite extra, äta gott och ha det lugnt och skönt. Dock fick dagen ett lite oväntat slut när grannpojken helt plötsligt hade ett blombud från sitt ex utanför dörren.. :/