måndag 1 oktober 2007

Anthropologie

Foto: Ellmania
Foto: Anthropologie
Tillbaka igen, efter en härlig vecka i New York. Under resan gjordes en fantastisk upptäckt: Anthropologie. En helt gudomlig affär med både kläder, möbler, böcker, porslin och allt möjligt. Tyvärr finns ingen Anthropologie-butik i Sverige eller ens Europa men enligt hemsidan kan man beställa via postorder. Vid eventuellt besök i USA vore det en skymf att inte besöka denna oas, detta himmelrike på jorden! Tills dess är det bara att besöka dem på nätet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du vad, jag tycker att du skall starta upp en franchise i Sverige! Börja med en butik i Sthlm så att man får se dig litet mer. Kram.

Ellmania sa...

Marcus? Oftast brukar jag utan större svårigheter kunna gissa mig till vem som skrivit, men nu är jag osäker... Hur som helst. Jo, det vore trevligt att öppna en Anthropology-affär. Det hade vi svenskar behövt! Men isåfall skulle jag ju bli tvungen att vara chef... En otäck bieffekt. Kram E