torsdag 11 oktober 2007

Jag är bevisligen inte ensam...

Foto: Apartment Therapy
...om min fäbless för Eiffeltornet. Uppenbarligen tycker Nicolas och Sophie, som visar upp sin lägenhet på Apartment Therapy, som jag och deras replika är dessutom många gånger större än mitt lilla näpna torn. Jo, okej. Jag erkänner, de är såklart från La France...men ändå! Så trevligt, efter att ha fått stå ut med en del hån sedan mitt fynd från Tradera äntrade Casa Nordbane. En aning eiffelsk själsfrändskap gör gott ibland!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså, du känner dig återupprättad av att ett franskt par hyllar sin nationalsymbol i lägenheten... De har ju förhoppningsvis sett tornet live... Men längta kan man ju alltid!

Ellmania sa...

Äh, passa dig Lajs! Din köksväggs-make-over kan hänga löst, om det är sådant hånfullt ljud i skällan ;) Kram E