söndag 7 oktober 2007

En ny sovrumslampa, por favor?

Foto: Sköna Hem
Foto: Sköna Hem
Bergo Watt & Veke har en del vackra lampor. Bland dessa finns den trevliga tyglampan KRINKLAD i siden och polyester. En poshigare och roligare variant av den klassiska rislampan. En sådan taklampa i mitt sovrum vore fint, mycket fint. Av informationen på hemsidan går det tyvärr inte att utläsa något om priset, men väl om mått och form. Återförsäljare är bl a. Village och MIO. Mer information om återförsäljare hittar du här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns inte den på Electra Elisabeth Pålsson? Tror att jag har sett något liknande i fönstret, dock vet jag inget om materialet...

Ellmania sa...

Jo... fast jag tror att de var lite gulaktiga eller naturvita. Jag suktar efter krispigt kritvita! Men tack för att du spanar åt mig :)